Ako vám môžeme pomôcť

Konzultácie

KONZULTÁCIE

Kontaktujte nás. Poradíme vám a dohodneme termín konzultácie. Poskytujeme liečbu v rámci najnovších poznatkov vedy a výskumu 21.storočia . Poskytujeme liečbu konzervatívnu , aj chirurgickú prostredníctvom skúsených lekárov. Kontaktujte nás a naše dámy na recepcii vam dohodnú termín priamo na klinike alebo ak je to možné aj online.
Terapie a operácie

TERAPIE A OPERÁCIE

Ak vám už bola doporučená konkrétna operácia alebo terapia a ste už rozhodnutí ju podstúpiť kontaktujte nás a my s vami dohodneme termín na konzultáciu s lekárom, ktorý zákrok vykonáva. On Vám vysvetlí operačný postup , riziká a následnú liečbu s rekonvalescenciou a my si s vami rovno môžeme dohodnúť aj termín operácie .

Otorinolaryngológia, ušno-nosovo-krčné oddelenie (skrátene ORL) , po novom chirurgia hlavy a krku je medicínsky chirurgický odbor zastrešovaný aj našou klinikou Mediklinik. Špičkovými odborníkmi a najmodernejším vybavením sa špecializujeme sa na operatívnu liečbu ochorení ucha, nosa, prínosových dutín,hltanu, nosohltanu, hrtanu , hlasiviek , ústnej dutiny a trachey. Pomôžeme aj pri ďalších ochoreniach tkanív hlavy a krku.

Využívame moderné mikrochirurgické postupy, aby sme minimalizovali veľkosť rán, čas hojenia, zvýšili bezpečnosť a efektívnosť zákroku. Naše metódy za pomoci najmodernejších kamerových systémov a laserových prístrojov sú veľmi účinné, ale zároveň dostatočne šetrné, aby ich mohol pacient podstúpiť bez dlhodobej hospitalizácie. Skracujeme dobu rekonvalescencie na minimum rovnako ako pobyt v našej nemocnici, pretože chápeme, že doma s rodinou sa predsa len naši pacienti cítia najpríjemnejšie.

Ako prebieha operačný deň?

Príchod na kliniku v dohodnutý deň a čas
Vykonanie predoperačných vyšetrení
(nemusíte doniesť so sebou, iba ak už máte)
Samotný zákrok